21 de Janeiro de 2010, Kabul … SYSTEM OF A DOWN

Quando as coisas não são como quero, falo e falo até todas as portas se fecharem (ou alguém mais que eu me manda calar)!

Tenho passado por esta aventura algumas vezes nos últimos tempos e detesto quando vejo que tenho razão!

Faço figas para que nunca a minha razão se torne em tristeza de molhar a cara e baixar os olhos, ver o fundo do planeta em modo imaginário, socar a parede e perguntar porquê?

Assim como disse o meu tio: “-que Deus te proteja.”

E a todos nós, tugas de nome, portadores da bravura de quem por água descobriu os caminhos para a nação Índia.

Que Deus nos proteja já que nem sempre o jammer está presente e quando está, poderá não ter a culpa do sucedido!

Depois de dormir alguns minutos, consigo dormir algumas horas, depois de tons alterados vem o silêncio e parece que nada foi… mas é assim que gosto de fingir! E com a mesma roupa de que me deitei, posso repousar, respirar fundo e agradecer a Quem nos protegeu!

…Huufff…

Se tenho pecado, peço, Deixai-me ter a oportunidade de o poder fazer muito mais e por muito mais tempo!

Mudando um pouco o peso da conversa, deixando algumas mágoas ficarem apenas e só para mim (e pensas tu agora: “-como de costume!”), quero vos deixar com umas letras especiais, para poderem ouvir e poder cantar, gritar ou berrar, seja o que for porque eu cantar não consigo mas grito e berro muito, acreditem!

SYSTEM OF A DOWN (para mim 1º lugar do top, os maiores mesmo)

Shimmy

Education, fornication, in you are, Go,

Education, subjugation, now you're out, Go,

Education, fornication, in you are, Go,

Don't be late for school again boy

I think me, I want life,

I think me, I want a house and a wife,

I want to shimmy- shimmy- shimmy through the break of dawn, yeah.

Education, fornication, in you are, Go,

Education, subjugation, now you're out, Go,

Education, fornication, in you are, Go,

Don't be late for school again girl

I think me, I want life,

I think me, I want a house and a wife,

I want to shimmy- shimmy- shimmy through the break of dawn, yeah.

I think me, I want life,

I think me, I want a house and a wife,

I want to shimmy- shimmy- shimmy through the break of dawn, yeah.

Indoctrination, of a nation,

Indoctrination of a nation,

Subjugation of damnation,

Subjugation of damna?

Don't be late for school again boy,

Don't be late for school again girl,

Don't be late for school again boy,

Don't be late for school again girl.

Toxicity

Conversion, software version 7.0,

Looking at life through the eyes of a tire hub,

Eating seeds as a past time activity,

The toxicity of our city, of our city,

New, what do you own the world?

How do you own disorder, disorder,

Now, somewhere between the sacred silence,

Sacred silence and sleep,

Somewhere, between the sacred silence and sleep,

Disorder, disorder, disorder.

More wood for their fires, loud neighbors,

Flashlight reveries caught in the headlights of a truck,

Eating seeds as a past time activity,

The toxicity of our city, of our city,

New, what do you own the world?

How do you own disorder, disorder,

Now, somewhere between the sacred silence,

Sacred silence and sleep,

Somewhere, between the sacred silence and sleep,

Disorder, disorder, disorder.

New, what do you own the world?

How do you own disorder, disorder,

Now, somewhere between the sacred silence,

Sacred silence and sleep,

Somewhere, between the sacred silence and sleep,

Disorder, disorder, disorder.

When I became the sun,

I shone life into the man's hearts,

When I became the sun,

I shone life into the man's hearts.

Aerials

Life is a waterfall,

We're one in the river,

And one again after the fall.

Swimming through the void

We hear the word,

We lost ourselves,

But we find it all?

Cause we are the ones that want to play,

Always want to go,

But you never want to stay,

And we are the ones that want to chose,

Always want to play,

But you never want to lose.

Aerials, in the sky,

When you lose small mind,

You free your life.

Life is a waterfall,

We drink from the river,

Then we turn around and put up our walls.

Swimming through the void

We hear the word,

We lost ourselves,

But we find it all?

Cause we are the ones that want to play,

Always want to go,

But you never want to stay,

And we are the ones that want to chose,

Always want to play,

But you never want to lose.

Aerials, in the sky,

When you lose small mind,

You free your life.

Aerials, so up high,

When you free your eyes,

Eternal prize.

Aerials, in the sky,

When you lose small mind,

You free your life.

Aerials, so up high,

When you free your eyes,

Eternal prize.

Sem comentários: